Dostawa

Po złożeniu przez Ciebie zamówienia rozpoczynamy proces produkcji, starając się sprostać Twoim oczekiwaniom. Nasze produkty są pieczołowicie pakowane, aby dotarły do Ciebie w nienaruszonym stanie. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone, abyś mógł mieć pewność, że nawet w przypadku niespodziewanych zdarzeń, Twoje zamówienie jest chronione.

Czas wysyłki zależy od rodzaju produktu, jednak większość zamówień wysyłana jest w ciągu 1-8 dni.

Prosimy pamiętać, że w przypadku zamówień niestandardowych, czas dostawy może ulec zmianie, jednak zawsze dążymy do zapewnienia Ci jak najszybszej i bezproblemowej obsługi.

Metody Dostawy

Oferujemy kilka opcji dostawy pozostawiając wybór w Twoich rękach, abyś mógł dostosować proces dostawy do swoich potrzeb.

5 kroków realizacji zamówienia:

1. W trakcie zamawiania podaj wszystkie dane niezbędne do skontaktowania się z Tobą oraz wysłania zakupionego produktu pod wskazany adres.

2. Po złożeniu zamówienia, wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail z jego potwierdzeniem.

3. Gdy przesyłka opuści nasz magazyn lub fabrykę, zostanie wysłany do Ciebie link do śledzenia przesyłki.

4. W dniu dostawy otrzymasz sms-a z informacją o dostawie. Kurier ma dwie próby dostarczenia przesyłki. Jeżeli nie będzie Cię w domu, nie martw się, następnego dnia, kurier na pewno podejmie drugą próbę doręczenia.

5. W wyznaczonym dniu, pod wskazanym adresem powinna znajdować się dorosła osoba, która będzie uprawniona do odbioru produktu. Wybierając tę metodę dostawy powinieneś liczyć się z tym, że kurier nie ma obowiązku wnoszenia przesyłki. W takim przypadku odbiorca może mieć możliwość odebrania paczki z samochodu kuriera. Jeżeli nie odbierzesz paczki od kuriera, możliwe, że zostanie odnotowana informacja o tym, że przesyłka została nieodebrana lub odmówiono jej odbioru. Dostawa realizowana jest standardowo w godzinach od 8.00 do 17.00 w dni robocze. W wyjątkowych sytuacjach kurierzy umawiają się indywidualnie w późniejszych godzinach. Podczas odbioru przesyłki najbezpieczniej będzie jeśli sprawdzisz stan techniczny z zewnątrz (opakowanie), jak i zawartość w obecności kuriera. W wypadku jakichkolwiek wątpliwości wskazane jest bezzwłoczne sporządzenie odpowiedniego protokołu szkody. W przypadku stwierdzenia widocznych uszkodzeń mechanicznych możesz odmówić przyjęcia towaru. W przypadku problemów, zawsze możesz zadzwonić pod numer Infolinii w celu wyjaśnienia wątpliwości.

Płatność przy odbiorze

W wypadku płatności przy odbiorze pamiętaj, aby osoba odbierająca zakupiony produkt miała przy sobie niezbędną kwotę lub kartę. W przypadku realizacji zamówienia na produkty wielkogabarytowe takie jak: materac, stelaże jedyną formą płatności przy odbiorze jest gotówka (kurierzy AMBRO nie posiadają terminali). Pamiętaj, żeby przygotować odliczoną kwotę płatności - kurier nie jest zobowiązany do wydawania reszty. Kwota realizacji zamówienia z płatnością przy odbiorze to maksymalnie 7000 zł. Brak osoby uprawnionej do odbioru przesyłki, bądź brak możliwości zapłaty określonej kwoty może spowodować utrudnienia w dostawie zakupionego produktu.

Przewoźnicy

Przesyłka kurierska realizowana jest zarówno na produkty małogabarytowe takie jak kołdry, poduszki, pościel, jak również na produkty wielkogabarytowe takie jak materace lub stelaże.

Produkty małogabarytowe wysyłane są przez przewoźnika DPD. W przypadku pytań dotyczących statusu przesyłki realizowanej przez kuriera DPD możesz skontaktować się z BOK 801 400 373 lub 22 577-55-55*. Status przesyłki możesz sprawdzi tutaj.

Produkty wielkogabarytowe wysyłane są przez przewoźnika AMBRO. W przypadku pytań dotyczących statusu przesyłki możesz skontaktować się z BOK przewoźnika Ambro +48 503 509 200. Jest to najszybsza metoda pozyskania informacji, jeżeli przesyłka jest już przekazana przewoźnikowi.

Wybór przesyłki kurierskiej z wniesieniem oznacza wydłużony czas realizacji dostawy ze względu na dwuosobową obsługę transportu. Do terminu realizacji należy wtedy doliczyć termin dostawy w przedziale od 2 do 10 dni roboczych.

5 kroków realizacji zamówienia:

1. W trakcie zamawiania podaj wszystkie dane niezbędne do skontaktowania się z Tobą oraz wysłania zakupionego produktu pod wskazany adres.

2. Po złożeniu zamówienia, wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail z jego potwierdzeniem.

3. Gdy przesyłka opuści nasz magazyn lub fabrykę, zostanie wysłany do Ciebie link do śledzenia przesyłki.

4. Dzień przed dostarczeniem przesyłki kurier skontaktuje się z Tobą telefonicznie. Kurier ma dwie próby dostarczenia przesyłki. Jeżeli nie będzie Cię w domu, nie martw się, następnego dnia, kurier na pewno podejmie drugą próbę doręczenia.

5. W wyznaczonym dniu, pod wskazanym adresem powinna znajdować się dorosła osoba, która będzie uprawniona do odbioru produktu. Dostawa z wniesieniem, dotyczy opcji wniesienia do mieszkania bez możliwości rozpakowania, montażu ani zabrania opakowania przez kuriera. Dostawa realizowana jest standardowo w godzinach od 8.00 do 17.00 w dni robocze. W wyjątkowych sytuacjach kurierzy umawiają się indywidualnie w późniejszych godzinach. Podczas odbioru przesyłki najbezpieczniej będzie jeśli sprawdzisz stan techniczny z zewnątrz (opakowanie), jak i zawartość w obecności kuriera. W wypadku jakichkolwiek wątpliwości wskazane jest bezzwłoczne sporządzenie odpowiedniego protokołu szkody. W przypadku stwierdzenia widocznych uszkodzeń mechanicznych możesz odmówić przyjęcia towaru. W przypadku problemów, zawsze możesz zadzwonić pod numer Infolinii w celu wyjaśnienia wątpliwości.

Płatność przy odbiorze

W wypadku płatności przy odbiorze pamiętaj, aby osoba odbierająca zakupiony produkt miała przy sobie niezbędną kwotę (w gotówce). Pamiętaj, żeby przygotować odliczoną kwotę płatności - kurier nie jest zobowiązany do wydawania reszty. Kwota realizacji zamówienia z płatnością przy odbiorze to maksymalnie 7000 zł.

Przewoźnicy

Przesyłka kurierska z wniesieniem realizowana jest tylko na produkty wielkogabarytowe takie jak materace lub stelaże.

W przypadku pytań dotyczących statusu przesyłki możesz skontaktować się z BOK przewoźnika Ambro +48 503 509 200 , aby uzyskać aktualne informacje. Jest to najszybsza metoda pozyskania informacji, jeżeli przesyłka jest już przekazana przewoźnikowi.

Odbierz swoje zamówienie w jednym z ponad 23 000 punktów odbioru DPD Pickup. Wybierz najbliższy punkt odbioru w trakcie składania zamówienia. Zamówienie zostanie wysłane do punktu zgodnie z informacją o czasie wysyłki podanym na karcie produktu.

Dostawa do punktu odbioru DPD Pickup dotyczy jedynie produktów drobnych w tym: kołdry, poduszki, pościele, prześcieradła, ochraniacze, koce.

5 kroków do otrzymania przesyłki:

1. W trakcie zamawiania podaj wszystkie dane niezbędne do skontaktowania się z Tobą oraz wysłania zakupionego produktu pod wskazany adres.

2. Po złożeniu zamówienia, wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail z jego potwierdzeniem.

3. Gdy przesyłka opuści nasz magazyn lub fabrykę, zostanie wysłany do Ciebie link do śledzenia przesyłki.

4. W dniu dostawy do punktu otrzymasz SMS-a z informacją o numerze przesyłki i kodzie PIN. Paczka w punkcie DPD Pickup będzie czekać na Ciebie do 7 dni kalendarzowych. Jeśli jest to paczka dostarczona do punktu, bo kurier DPD nie zastał Cię w domu, masz tylko 3 dni na odbiór paczki. Jeśli paczka nie zostanie odebrana w podanym terminie, zostanie zwrócona do nadawcy.

5. Aby odebrać przesyłkę wystarczy udać się do wybranego punktu DPD Pickup, podać numer przesyłki oraz otrzymany kod odbioru, a pracownik punktu przekaże Ci paczkę. W przypadku stwierdzenia widocznych uszkodzeń mechanicznych możesz odmówić przyjęcia towaru. W przypadku problemów, zawsze możesz zadzwonić pod numer Infolinii w celu wyjaśnienia wątpliwości.