Śledzenie przesyłki
Czekasz niecierpliwie na swoją przesyłkę? Chciałbyś śledzić jej drogę do Ciebie i być na bieżąco z aktualną lokalizacją? Nie ma sprawy! Teraz masz możliwość śledzenia jej trasy w każdym momencie. Wystarczy, że odwiedzisz stronę wybranego przewoźnika i podasz numer listu przewozowego. Poniżej znajdziesz pełną listę przewoźników, z którymi współpracujemy.
Ważen! Po złożeniu zamówienia nasi Doradcy zazwyczaj w ciągu 24 godzin (w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach 09:00 - 19:00) rozpoczynają proces przetwarzania i przekazują zamówienie do realizacji. Gdy zamówienie zostanie przekazane do realizacji, otrzymasz od nas e-mail z linkiem, który umożliwi Ci śledzenie aktualnej lokalizacji Twojej przesyłki.
Wybierz przewoźnika
Produkty małogabarytowe (kołdry, poduszki, pościel, ochraniacze) wysyłane są przez przewoźnika DPD. W przypadku pytań dotyczących statusu przesyłki realizowanej przez kuriera DPD możesz skontaktować się z BOK 801 400 373 lub 22 577-55-55*. Status przesyłki możesz sprawdzić poniżej.
Produkty wielkogabarytowe wysyłane są przez przewoźnika AMBRO. W przypadku pytań dotyczących statusu przesyłki możesz skontaktować się z BOK przewoźnika Ambro +48 503 509 200. Jest to najszybsza metoda pozyskania informacji, jeżeli przesyłka jest już przekazana przewoźnikowi.